اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا:

سکوی فاز 22 پارس‌جنوبی با موفقیت نصب شد/ ساخت 10 سکوی گازی در بوشهر

مدیر منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: پس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جهادگونه کارگران و مهندسان قرارگاه خاتم‌الانبیاء، تولید، بارگیری و نصب سکوی فاز 22 پارس‌جنوبی با موفقیت انجام شد.

سکوی فاز 22 پارس‌جنوبی با موفقیت نصب شد/ ساخت 10 سکوی گازی در بوشهر

علی زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: پس از تلاش‌ها و مجاهدت‌های جهادگونه کارگران و مهندسان قرارگاه خاتم‌الانبیاء، تولید، بارگیری و نصب سکوی فاز 22 پارس‌جنوبی با موفقیت انجام شد.

 وی افزود: این سکوی نفتی به وزن  2 هزار و 600 تن در شرکت صنایع دریایی بوشهر طراحی شد که برای ساخت آن، 82 هزار و 355 متر کابل‌کشی برق و ابزار دقیق و سه هزار و 830  متر عملیات تیوبینگ انجام شده است.

مدیر منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با اعلام ساخت تمامی قطعات این سکو در داخل کشور، تصریح کرد: برای ساخت این سکوی نفتی دو میلیون و 330 هزار نفر ساعت کار  انجام شده که تمامی فرایندها  از قبل تا حین، اتمام و نصب آن بر عهده شرکت صنایع دریایی ایران در بوشهر بوده است.

زارعی ادامه داد: 10 سکوی دیگر مربوط به فازهای 13، 14، 22، 23 و 24 با پیشرفت‌های مختلف فیزیکی در شرکت ایران شعبه بوشهر در حال ساخت است که سه سکو با پیشرفت 84، 91 و 94 درصد تا پایان امسال آماده بهره‌برداری و 9 سکوی نیز در سال آینده به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول